Ministrstvo za finance v okviru projekta MFERAC razvija poslovni sistem v smeri večje digitalizacije - spreminja obstoječe in oblikuje nove poslovne procese, skrbi za razvoj novih storitev ter povečuje učinkovitost uporabnikov.
V novem razvojnem ciklu projekta MFERAC smo naredili korak naprej k digitalizaciji tudi na kadrovskem področju, saj smo želeli približati MFERAC vsem javnim uslužbencem. Epidemija COVID-19 nam je dala še večji zagon in motivacijo, da smo prioritetno začeli z razvojem Osebnega portala MFERAC in danes se lahko pohvalimo s pilotno postavitvijo na MF in MJU, z letom 2021 pa bomo rešitev dali na voljo vsem zaposlenim, ki imajo obračun stroškov dela v IS MFERAC.
Kaj je osebni portal MFERAC?
Ločeno od obstoječega IS MFERAC smo kreirali novo spletno storitev Mferac - Osebni portal. Namenjena je elektronski vročitvi plačilnih list zaposlenim v državni upravi, ki se jim plače obračunavajo v IS MFERAC. In tukaj se ne bomo ustavili. Ob vzpostavitvi elektronskih plačilnih list bo na osebnem portalu MFERAC omogočeno pregledovanje še nekaterih drugih dokumentov, ki jih delodajalec hrani v sistemu MFERAC v povezavi z zaposlitvijo. Nabor dokumentov za pregled, v elektronski obliki, se bo v bodoče še dopolnjeval in razširil.
Cilj uvedbe Osebnega portala MFERAC: